۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

استاندار لرستان مطرح کرد؛

پیش‌بینی بارش‌های زودهنگام در لرستان از اواخر شهریورماه

پیش‌بینی بارش‌های زودهنگام در لرستان از اواخر شهریورماه

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: ستاد مدیریت بحران استان برای اواخر شهریورماه بارش‌های زودهنگام را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در نخستین جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان در سال جاری ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان با اشاره به گستردگی ساختار پدافند غیرعامل، اظهار داشت: بیشترین تأکید و مأموریت شورای پدافند غیرعامل در استان مصون‌سازی و پیشگیری از ایجاد بحران‌ها است.

وی تأکید کرد: کارگروه‌های ۱۱ گانه در استان در سلسله جلسات مختلف موظف هستند بررسی‌های لازم را با امکاناتی که در اختیار دارند برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استان برای اواخر شهریورماه بارش‌های زودهنگام را پیش‌بینی کرده است، افزود: در این باره لازم است اقدامات لازم برای لایروبی رودخانه‌های داخل شهرها صورت پذیرد و در این باره حتی اگر خلأ قانونی وجود دارد در قالب ستاد مدیریت بحران و یا شورای پدافند غیرعامل اقدامات لازم به عمل آید که خساراتی متوجه زندگی و اموال مردم نشود.

زیویار، در این جلسه رسیدگی به بندهای خاکی سدهای مستهلک استان را یکی دیگر از اقدامات شورای پدافند غیرعامل استان برشمرد و افزود: ساخت خطوط لوله گاز و استفاده از سوخت دوم به‌ویژه در ایام پاییز و زمستان که ممکن است باعث ناترازی در مصرف گاز شود مورد تأکید است.

کد خبر 5841839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha